Retourbeleid + Veelgestelde vragen
Retourneren
-
Kunt u de producten die u heeft gekocht retourneren bij een salon?
Het is niet mogelijk om de producten die u via de webshop heeft gekocht te retourneren bij een salon. De producten dienen teruggestuurd te worden naar het hoofdkantoor.
-
Kunt u de producten die u bij een salon heeft gekocht retourneren bij priori.nl?
Het is niet mogelijk om de producten die u in de salon heeft gekocht te retourneren bij de webshop.
-
Wanneer wordt het aankoopbedrag van de bestelling teruggestort?
Wanneer de retourzending bij ons is ontvangen, wordt het aankoopbedrag teruggestort.
-
Is het mogelijk om de bestelling te ruilen?
Het is niet mogelijk om de bestelling te ruilen. U zult de bestelling moeten retourneren en het gewenste product opnieuw moeten bestellen.
Bestelling
-
Hoe wordt de bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt verzonden met GLS.
-
Kan de bestelling in het buitenland worden bezorgd?
De bestellingen kunnen alleen worden verzonden naar adressen in Nederland of België.
-
Kan de bestelling ook op een ander adres worden geleverd?
Bij het afrekenen van de producten, krijgt u de optie om de producten op een ander adres te laten afleveren. U kunt bij de factuurgegevens uw eigen adres invullen en vult bij ‘verzenden naar een ander adres?’, het alternatieve adres in.
-
Wat gebeurt er als u niet thuis bent wanneer de bestelling wordt bezorgd?
Wanneer u niet thuis bent als de bestelling wordt aangeboden, zal de bezorgservice deze in eerste instantie bij de buren aanbieden. Wanneer dit niet mogelijk is zult u een bericht ontvangen om een nieuw tijdstip van bezorgen te kiezen.
-
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij versturen al onze bestellingen met bezorgservice GLS. De bestelling zal u aangeboden worden aan de deur.
-
Kunt u de bestelling nog aanpassen of annuleren?
Nadat u de bestelling heeft betaald, kunt u de bestelling niet meer aanpassen of annuleren. Wanneer u de bestelling toch niet wilt hebben, kunt u de bestelling binnen 14 dagen retourneren. Het aankoopbedrag van het product wordt teruggestort nadat de retour is ontvangen.
-
Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer het gewenste product, verander eventueel het aantal artikelen en klik op ‘in winkelmand’. Selecteer vervolgens ‘winkelmand bekijken’ of klik op uw winkelmand rechtsboven. Als u niet verder wilt winkelen klikt u op ‘doorgaan naar afrekenen’. Vul hier uw factuurgegevens in, controleer uw bestelling en selecteer een betalingsmethode. Vervolgens klikt u op ‘bestelling plaatsen’, u komt nu op de betaalpagina. Volg de stappen op de betaalpagina. Nadat uw betaling voldaan is, zult u een bevestiging ontvangen van de bestelling.
Samples/Testers
-
Wanneer heeft u recht op gratis samples?
U ontvangt drie gratis samples als u meer dan €50,- besteed aan producten. U kunt de samples zelf selecteren. Indien de samples niet op voorraad blijken te zijn, worden willekeurige samples meegestuurd.
Algemeen
-
Is er een minimaal orderbedrag?
Er is geen minimaal orderbedrag, zit u onder een bepaald bedrag dan komen er wel verzendkosten (€7,50) bij de bestelling.
-
Het bestelde artikel is beschadigd, wat moet u nu doen?
Is uw ontvangen bestelling beschadigd? Stuur dan een e-mail, inclusief foto, naar info@priori.nl, u zult verdere informatie ontvangen over de procedure om het product te retourneren. Stuur het volgende formulier (ingevuld) mee als bijlage: retourformulier.
-
Waar kunt u terecht met overige vragen?
Heeft u vragen die hier niet tussen staat, neem dan contact op met ons hoofdkantoor door te mailen naar info@priori.nl
Betaling
-
Hoe kunt u de bestelling betalen?
De bestelling kan betaald worden met IDEAL.
Levering
-
Wat is de levertijd van de bestelling?
De bestelling wordt na ontvangst van de betaling binnen 2-4 werkdagen verzonden.
-
Wat zijn de verzendkosten en hoe worden deze berekend?
De standaard verzendkosten voor een zending binnen Nederland bedragen €7,50 excl. BTW. Is het totaalbedrag van een bestelling hoger dan €50 dan vervallen deze automatisch.
Neem contact met ons op
-
Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen?
Kunt u het antwoord hier niet vinden, neem dan contact met ons op via info@priori.nl
-